Het onderhoud van de door ons geleverde oplossingen is ondergebracht bij DERO GROEP SERVICE. Onze servicespecialisten leveren een structurele en vakbekwame bijdrage om een zo hoog mogelijke uptime van de investering te waarborgen.
Wij laten onze klanten niet los na oplevering. Ook de aftersales regelen wij vanuit onze eigen organisatie, zowel onderhoud, storingsdienst als spareparts. Zo sluit ook onze service aan bij de wensen en behoeftes van onze klanten en kan op verzoek een aftersales plan al in het offertetraject worden meegenomen.
Periodiek onderhoud is de beste manier om de geleverde oplossingen te beschermen, de kosten onder controle te houden en een zo hoog mogelijke uptime te waarborgen. Samen met onze klanten inventariseren we de behoeften qua onderhoud en bieden hiervoor een klant specifieke serviceovereenkomst. Zo willen we overgaan van correctief naar preventief onderhoud.
Ook spare parts worden intern geregeld. Klant specifieke (reserve) onderdelen voor alle installaties worden in eigen huis vervaardigd. Ook kunnen onderdelen in samenspraak op voorraad worden gelegd bij onze klanten. Standaard onderdelen hebben wij, voor zover mogelijk, ook zelf op voorraad liggen.
Om klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben we een storingsdienst ingericht. Aangezien elke minuut telt is onze storingsdienst altijd bereikbaar voor klanten met een serviceovereenkomst. Na identificatie van de storing door de storingsdienst wordt bepaald welke servicespecialist ingezet wordt om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen.
// A. Blok - Blok Kaashandel //
Wij zijn een gedreven club aanpakkers met voor alles een oplossing. Als de oplossing niet voor de hand ligt dan bedenken we er zelf één. Want wat er ook gebeurt, we zorgen altijd dat het lukt.
Luzernestraat 77
2153 GM Nieuw-Vennep (NL)
+31 252 622500
info@dero-groep.nl
Werken bij
Privacy statement
Disclaimer